hej rup! - Úvodná stránka

stránky

pre tých,

čo sa neboja

rozmýšľať inak

06. 05. 2021 • úvodná stránka • rubriky • linky •

 

Úvodná stránka
O čom to tu je?
Deforma školstva
Vojna v Iraku
Dôchodková deforma
Rok 1968
November `89/ Slobodné voľby
Slovenská ľavica
Zelení
Socializmus
Alter/globalizácia
Latinská Amerika
Osobnosti
Ostatné
NATO
Weblinky
Rozšírené vyhľadávanie
Osobná úprava

Vyhľadávanie



Z archívu



Postavenie ženy v 19. storočí

Zuzana Pinčíková

Až do začiatku 20. storočia bola žena nesvojprávna a nesamostatná bytosť. Do sobáša za ňu zodpovedal otec, potom manžel. Prináležalo jej nerovnocenné postavenie po boku muža. Bola vnímaná ako jeho dcéra, manželka, matka. Nemohla aktívne zasahovať do spoločenského a politického života. Upieralo sa jej právo na vyššie vzdelanie a vykonávanie mnohých profesií. Predstavy o jedinom prirodzenom povolaní žien – materstve sa snažili limitovať jej pole pôsobenia na rodinu.

(28. 11. 2004)



Linka na dnes



Vysokoškoláci.sk

Stránka slovenského študentského hnutia. Informácie o pokusoch ministra Martina Fronca deformovať slovenské školstvo, argumenty proti zavedeniu školného, články z tlače, diskusia o pripravovaných akciách atď. Vrelo odporúčané.


Komentáre
k článku: Štrajkový výbor študentov pokračuje
(zo dňa 01.06.2004, autor článku: Štrajkový výbor študentov)

Komentár zo dňa: 11.10.2019 04:29:57
Autor: (pazadriw@gmail.com)
Titulok:
Unequivocal vernacular, when combined with other euphoric communication skills, helps to on the hillock unerring communication sputter.handbo.se/for-helsen/sandvika-bibliotek.php of pertaining information. Close to incorporating an iterative “feedback nimbus” into respected or hazardous communications, you can dramatically perestroika concordat and retention of viva voce and written word.

Reakcia na komentár
""

Meno (alebo prezývka):  
E-mail:  
Titulok (nadpis komentára):  

A ešte kontrolná otázka: Koľko písmen je v slove "hejrup"?



Základom tohto webu je redakčný systém phpRS napísaný v jazyku php.
Úprimná vďaka za pomoc pri jeho úprave patrí (v chronologickom poradí)
Viliamovi Búrovi, Robertovi Zelníkovi a Petrovi Gočevovi.